2010. december 16., csütörtök

reinkarnáció.

megy nekem ez, hogy ne éljem bele magam! :)
így könnyű most tiszta minden.
már csak azon gondolkodtam, hogy akkor vajon velem van a baj, hogy kétszer egymás után is ugyanaz történik velem?
nem biztos, hogy mindkettő úgy fog végződni, de megvan az esély rá. nagyon meg van. :)
és jó így, hogy most üres.
majd ha szembesülök vele, lehet, hogy fog fájni.
azt hiszem haragudnom kéne rá, minden normális ember ezt tenné a helyemben, de én nem érzem úgy, hogy ezt kellene tennem.
nincs amiért haragudjak, mert a történtekért én is ugyanúgy hibás vagyok.
de megtettem és nem bántam meg mielőtt megbántam volna, hogy nem tettem meg és volt egy gyönyörű szép tapasztalatom, egy újabb- de ezt kimondva fáj-, talán... mert tudom, hogy nem tartott huzamosabb ideig.
persze tarthat még, minden lehet, de inkább nem reménykedek, igaza van, hogy ne éljem bele a magam, megvan az esély rá, hogy ennyiben maradunk és akkor megint hagy bennem egy csomó kérdést és főleg megint megtapasztalom azt, hogy mi a baj velem?
mert ha ez így történik abból csakis az következhet, hogy velem van a baj.
mondjuk nincs amiért két különböző embert összekössek, mert másképp cselekszik mindkettő, de fiúk és gondolkozhatnak egyformán, úgyhogy nem tudom szétválasztani.
így nem fáj annyira. :)
aztán miután elmúlt majd újra kibírok egyenesedni és tovább menni. nem tör össze, csak belémkarmol. aztán szerzek egy pár sebet, egy pár vérzik, van amelyik csak bepirosodik. van amelyik hosszam gyógyul, van amelyik pár nap alatt begyógyul, de van köztük olyan is, amelyik sosem gyógyul be. és is okozhattam. más is okozhatta.
ez ilyen. csak azzal a különbséggel, hogy én fel tudok állni. tudok szeretné újra és újra és ezt akarom csinálni még ha egyesek nem is értik meg.
szeretek segiteni.
akarok segiteni.
képes vagyok segiteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése