2011. március 1., kedd

made by osztálytársak.

Milyen vagyok én?

" Változatos :P "
" Szeretnivaló, ügyes leányzó. :) "
" hjajj, mit is írjak amit még úgy sem tudsz, szép, kedves, megértő, és nagyon szeretnivaló. szeretlek csajé :*"
" én téged nagyon szeretlek, mert szinte mindenről eltudok veled beszélgetni és jó veled lenni"
" sokszor változik a hangulata "
" jókat lehet veled nevetgélni :* :) "
" mosolygós, el lehet vele beszélgetni mindenről "
" szeretem ahogy nevet :P na meg életvidám :D "
" jó a szervező készsége. "
" nagyszemű és szép szemű :)) ja és mondó "
" szépszemű és mióta Meli elment úgymond kicsit átvette a helyét"
" Meli2 XDXDXD "
" érdekes személyiség :D "
" aranyos és általában jó kedvű "
" vidám, általában teli van életkedvvel. "
" jofej, aranyos"
" szeret kacagni, kedves, nagyon aranyos "
" segítőkész :) "
" szép-szemű :) hasonlítunk( te is úgy röhögsz mint én:) tisztellek!!! :*"
" sportos, jó nevetni akkor amikor ő nevet :) "
" kreatív a lelke! nagyon jó tanácsokat ad! "
" nese törődj, jól vagy így ahogy vagy de ugye mi jó barátok vagyunk? "
" focista girl, rendes, szeretem mikor elkapja a röhögőgörcs :D "
" különös, hangulat ember, és rendes meg minden :) "
" bohókás kismanó :) "
" Legjobb 3-ik fiú és a legnagyobb "kacagságos" (DUTE. ) "

1 megjegyzés:

  1. az utolsót nemértem, de amúgy igazuk van :) olyan egy bájos, aranyos, elragadó kisugárzásod van, hogy komoly önbizalomhiányom van tőled :))

    VálaszTörlés