2011. június 20., hétfő

csikkes.

az ördög és a barátja ott ült az autóba és rám vigyorogtak.
kit érdekelt, szerveztem! életem legnagyobb eseményét szerveztem! volt egy egész lelátónyi szülő, aki azt várta, hogy végre láthassa, hogy a kicsi fia meg a kicsi lánya mi szépet fog neki előadni.
Most már tudom, hogy a szülők nem csípik a rockot... csak két műsorszámom volt- azt viszont nem értem, hogy a főszereplőm miért volt elégedetlen...-, de mire a második végéhez értem a két kezemen meg tudtam számolni, hogy hány szülő maradt. utánunk valami marsupilamis cucc következett. és arra atya isten milyen rengetegen jöttek vissza!?
összetörve sétáltam vissza az épület fele, mire a kocsiból kiszól a főszereplőm, hogy milyen szar volt és hogy csak a csikkesek csinálnak ilyet.
persze, hogy útba esett az ördög a haverjával. kiszálltak. megkérdezték, hogy mi a gond. és én elmondtam, hogy minek nevezett a csávó és zokogásba törtem ki. erre megkérdezték, hogy "ugye tudod kivel kellene ezt megbeszéld?"
mikor felébredtem még mindig sírnom kellett...
csikkes... pfff.

4 megjegyzés:

  1. hát ami a csikkest illeti ne törődj vele s bekaphatja üzenem...

    Szerintem életed legnagyobb eseménye nem szorul majd szervezésre.

    VálaszTörlés
  2. köszi Huni.:)
    igaz, hogy csak álom volt.
    de valamit csak jelent... :-?? :I

    VálaszTörlés