2011. április 20., szerda

beragyog.

úúúúúgy szeretnék olvasni valami könyvet, egy olyan Reni-félét talán újra. annyira más világokat teremt az az írónő. a másikat már befejeztem... azért néha gondolok a felemás színű- szemű lányra, aki folyton csipkelődött a felettesével és ugyanúgy voltak mindketten. de végül a nő lépett. lépett? elnézést, kezdeményezett. nos, azt hiszem ez az a dolog, amit én sosem tennék meg. az a férfiak dolga. :) és ezzel nyugtáztam is mindent.

mondjuk. másfélét is szívesen olvasok. azt hiszem holnap megrohamozom a könyvespolcot a nagyszobában! de előtte kellene kezdjek valamit a portofoliuval, mert ha így haladok nem leszek kész vele jövőhétre. úgyhogy az is rám vár, hogy elővájjam a stóc füzet alól.

megint sütött a nap és olyan messze értek a sugarai, hogy az összes felhőt elűzték az égboltról. úgy érzetem magam, mint nyáron, amikor olyan jó napozó idő van... :) alkalmazkodtam is hirtelen és derék középig feltűrten a toppom és kimentem "focizni" a húgommal. aztán úgy gondoltam kicsit jobban összebarátkozom a kutyánkkal. nem a hisztisebbikkel, a normálisabbal.

átlagos volt. de van egy új sorozat, ami kezdett érdekelni, főleg mert az álmokon van a lényeg: A médium. és a nő az álmaival segít. tiszta jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése