2011. január 2., vasárnap

átlépés.

nem tudom már milyen a szilveszteri hangulat. a kicsikori emlékeimtől kellene tán elvonatkoztassam?
nem tudom miért is kellene olyan nagy dobra verni. nem is átestem. átsiklottam EGY másik évbe. észrevétlenül.
örültem a bandának, akikkel az utolsó napokban együtt lehettem.
a helynek is, mert szép volt. nem épp festői, de hangulatos. -az más, hogy mi lett a legkörnyékebből-
ami furcsa volt, hogy nem indult a dolog feszülten. :) és ez qva jól esett nekem. úgy... végre azt éreztem, hogy VELÜK vagyok és ők is velem. tényleg.
jól esett, hogy csak kint cigiztek egy idő után tekintettel rám- egyetlenre- aki nem cigizett. vagyis egyetlenre, akit zavart. :D
hmmm. és azok a beszélgetések... a "korosbóla" a " ne kacagjatok naaaa" és a hasonlók... fasza, ahogy megrohamoznak emlékek. képek. pillanatok. sokvan. :P
s akkor komoly téma. forró szék. szeretlek. csapd le csacsi. römi. tűz. beszélgetés. beszélgetés. beszélgetés. kacagás. lefáradás. "aludnék bazdmeg ha csendbe lennél". bizsergés. erősödő pulzusszám.
szeretem őket! :)

1 megjegyzés:

  1. juhúú :D Én is szeretlek Doró :* (s a többiek is csak a nevükben nem beszélek)

    VálaszTörlés