2011. február 25., péntek

Hazugság?(!)

Egy fél órát az életedből... életetekből. de azt hiszem többet nem kérem. úgysem látom már értelmét. fölösleges. akármit mondok úgyis leszarja. és ez fáj.


"saját búját sose mondja, merthogy neki nincsen gondja."

várom már azt a hét szünetet. nekem szünet lesz. végre lesz időm valamire. nem kell rohangásszak. minden reggel fáradtan keljek. szünet.
és.. most tényleg érzem azt, amit mindig mondanak, hogy egyszer tényleg belefárad az ember abba, ha ennyi mindent csinál. egyszer összegyűlik. nekem most összegyűlt, de nem fáradtam bele.

2 megjegyzés:

  1. Hidd el, Doro, hogy az ember az aki tud valamit adni. Azaz gondolsz a szulinapodra, a csodas barataidra. Ami biztos nem volt teljesen oszinte, mert nem lehet teljesen oszinte... de azok a jo dolgok. Hiaba, hogy egy konyv, egy szinpadszelen ulo dal jobb mint hetek alatt osszeszedett ember-kozelseg; de ami oszintere sikerul, az oszinten jo. Persze, tortenik valami, fensegesen erezzuk magunkat, s majd feledesbe merul... de fensegesen ereztuk magunkat, es ez a lenyeg. jelen. kene legyen a lenyeg.
    S altalaban az emberutalat veget az emberszeretet jelenti:) Valaki mindig akad, amikor az elet megunja az obszcen humorat; vagy ha nem, bar kituntetest kapsz az elettol.
    "A magany akkor szep, ha van kivel eltolteni" - B.A.

    VálaszTörlés
  2. nem vagyok magányos köszönöm. van mellettem egy fantasztikus ember. és sok fantasztikus barát. most nem velük van bajom.;)

    bajom? elvárás. fasza vagyok.pfff. ez azért van mert túl rég ismerem őt/őket. mind1.

    VálaszTörlés