2011. február 1., kedd

rohan.

JUUJMAMILYENJÓTVARRTAM. :)
Van sajátstyleostáskám. olyanmintén. :D

szerettem volna ha ma több mindenre jut időm, de így is jó. mindent csináltam amit szerettem volna, kivéve két dolgot nem volt időm olvasni és nem találkoztam VELE. és még nem beszéltem. olyan nehéz várni. de tudom, hogy érdeme.s :)

várom a szombatot is. nem tudom, hogy mi lesz belőle. de tudom, hogy jó lesz, mert azzal ünneplem a szülinapom, akiket szeretek. és szeretek velük lenni. ezért biztos jó lesz. várom azt is, hogy milyen tortát fogunk sütni.

várom a pénteki télitúrát is. biztosan az is jólesz. a kicsikkel... :P

és mostmár ki is lett javítva a festmény, amit az úújhúgom csinált nekem. olyanszép. :x.

olyan furcsa ez a hangulat. megnyugtató. bolondos. és mégis.... olyan tiszta. érdekes... :)

2 megjegyzés:

  1. szombaton lessz a szülinapod? *nagycsillogóbociszemeketmereszt* Boldog szülinapoot!

    VálaszTörlés
  2. igen szombaton. :)
    köszönöm szépen!

    VálaszTörlés