2011. december 17., szombat

igen... ahonnan nem is várnád.

.emike (Dec 17 2:45 PM):‎ :) szervusz Doró:)
.emike:‎ úgy tűnt, hogy a tegnap nem életed legszebb napja volt és kissé meglepődtem, hogy az az erős Doró, aki mindenkine csak jó tanácsokat ad, egyszerűen meginog...és ez így van jól, te sem vagy robot csak olykor jól palástolod az érzéseidet és nem teszed kirakatba a problémáidat, dícséretes :-bd
.emike:‎ Gondolkodtam, hogy odamenjek-e hozzád és feltegyem-e a megszokott kérdést: Mi a baj? Ne sírj...és tudom, hogy te utálod ha azt mondják neked, hogy ne sírj és teljesen igazad is van. Aztán úgy döntöttem, hogy bármennyire is felnézek rád, talán most hagyni kell téged, hogy megvívd a saját harcodat és nem kell neked ostoba kérdéseket feltenni, mert amúgy is csak te tudsz változtatni a helyzeteden
.emike:‎ Remélem, hogy mára már jobban vagy és még azt szerettem volna hozzátenni, hogy te is tudod h a helyzeted mindig változik, ha most valami nem megy jól az azt jelenti, hogy hamarosan kisüt a nap
.emike:‎ Ez nem facebook téma ezért nem is akartam ott kommentálni a státuszodat...de gondoltam rád és bár nem tudom, hogy mi a gond...és nem is tartozik rám, mégis úgy éreztem, hogy ezt le kell írjam, el kell mondjam neked és nem csak akkor forduljak hozzád, amikor valamire szükségem van...
nagy.emike:‎ nem szeretek senki életébe sem beleavatkozni, biztos vagyok benne, hogy túl leszel a nehéz helyzetken és megújult erővel folytatod majd tovább...csak olykor szükség van ezekre a pillanatokra, elvégre semmi sem történik ok nélkül...és gondolj bele mi az, ami a legrosszabb történhet veled? szerintem annyira nem szörnyű, csak most úgy éled meg...de néhány év múlva csak mosolyogni fogsz a múlton, úgyhogy ez is jusson eszedbe :)
.emike:‎ Remélem, hogy nagyszerű hétvégéd lesz és tudd, ha nem is mindig mutatom ki és millió dolgot nem tudok rólad, ennek ellenére érdekel, hogy mi van veled...és fel a fejjel, Isten csak annyi akadályt gördít eléd, amellyel képes vagy megbírkózni! :) :* szervusz te szépszemű, mindig mosolygós Doró :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése