2011. december 2., péntek

román óra.

t. : ti vagytok a két legrosszabb barátnőm! :*
g. : mi is utálunk. :*:x
t. : ne nekem integess. :)) nem én küldtem bolond felé. :p
g. :  úgy felmérgesítettél, hogy gondolkodni sem tudok. :p
t. : szegény fejed. hogy is bírod? :O
g. : depi vagyok, öngyi leszek :D
t. : öngyörke =))
g. : akarod mondani angyalka. :p
t. : angolka :p
g. : még mindig tévedsz :D ANGYALKA
t. : igazad van, kicsinyítő képzővel a helyes. ;)
g. : tu fi atent, mert nu stii helyesen irni :D
t. : tudod most nagyon az emberekre jellemzőt csináltál, mert ők is mást marnak ha nem tudnak visszaszólni. :P
g. : én nem marlak, mert si eu nu stiu helyesen irni :p.  vezi?:D
t. : ştii te, csak arhaiszmakat használsz. :D
g. : eu nici nu stiu mi a f*szok azok az arhaizmok :p
t. : pai te csak ne célozgass az farizmokra, binye? :->

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése