2011. május 1., vasárnap

Viszont arra nem számítottam, hogy ennyire nehéz lesz.

14 megjegyzés:

  1. mert "csak hintaztam.elore-hatra.elore-hatra":)
    hihi

    VálaszTörlés
  2. Petra. ez úgy sem magyarázat. :P

    VálaszTörlés
  3. nem, nemaz:) tulvanzsufolva a koponyam es meg a nyuszi is rug. a tulzsufoltsagban meg meg egy rakas tulzsufoltsag. es elfelejtettem hogy kell gondolkodni egyes dolgokon:)

    VálaszTörlés
  4. áhháááá.
    ez olyan gondolatvitel volt, amit először hallgattam tőled kint de meg is maradt. :)

    VálaszTörlés
  5. hihi^____^ de most mar nemtudom ott mitbeszeltem:D

    VálaszTörlés
  6. :) hát szóról szóra én sem tudnám már megmondani. :P
    de jól beszéltél ;)

    VálaszTörlés
  7. tudok en jol beszelni.es nagyonrosszulis.de azis jo..mert a vegen jolesz a roszbol:)

    VálaszTörlés
  8. igen ez is igaz. :)
    szoval tökéletes vagy! :P

    VálaszTörlés
  9. nem,nem. en nem vagyok tokeletes talan csak..tokeletlenul tokeletes[?]

    VálaszTörlés
  10. :) apropó: vagány a hajad! ;)

    VálaszTörlés