2011. május 15., vasárnap

you, my friend...

-----------------------------------------
olyan jól esett érezni a zsongást egész héten. összegzésképp: úgy nem érdekes. inkább a pillanatok maguk. az, hogy az osztálymúzeumot valami 6- on hoztuk össze. sérti az önérzetemet? nem, mert így tudom, hogy kikre lehet számítani. az viszont fáj, hogy 28-ból hányat érdekel a dolog. "szép lett!" hát kappbe segítettél-e?
-----------------------------------------
a kissé kacér beszélgetések. tanít? - megvető mosoly vagy csak féloldali?- játszadozz. azt könnyű ;)
-----------------------------------------
a dicséretek. büszkék lehetünk magunkra! jólett.:) csak egyvalaki- vagy tán 6- nem éppen értékelte. elhelyezés? mit 20 év?
-----------------------------------------
idegesítesz. idegesítesz? simán!
zavar a közelséged. bocsánat: idegesít. a mögöttes szándék. a mosolyok. a túljátszott szerep. nem való na.
most azon kell elgondolkodnom, hogy te vagy csak a szavaid hazudnak. ideje elgondolkodni ki a kétszínű.
kék és zöldszínű?
nem-nem. sárga és vérpiros.
-----------------------------------------
és te, te aki közel van. miért akarsz minél messzebbre lökni magadtól?
szóljak neked, hogy látok valami furát a viselkedésedben? nem. inkább nem teszem ezt. és miért nem? mert az lesz belőle, hogy: semmi gond, csak te képzelődtél. inkább maradok a mardosó pangással és próbálom kitalálni, hogy te hogyan viszonyulsz a dolgokhoz. és inkább nem lépek, pedig hiányoznak a régi beszélgetések. hiányzik a régi barátom. nem. te nem egy barát vagy. igaz barát. igen. de most a folyó elválaszt és te nem tudsz úszni engem meg a sodrás minduntalan elsodor. nem tudok mit tenni.így inkább én várok.
-----------------------------------------
kocsihúzás. kacagás. beszólás. te sokat ittál vagy... miért öleltél meg? hisz a nevem sem tudod.:)) jaj bocs. tudod. de túl nagyképű vagy. sokat ittál! :)
a spagetti a szívószálba. " van aki szokva van, tudja már, hogy mit kell csinálni".
tény, hogy a fiúk több tojást törtek.
s akkor mi mérjük az időt. - csak mosolyogj mindig, mert varázslatos és még mindig elmosolyodom, ha eszembe jut. :)
"- s a barátod mit szól hozzá?
- nincs barátom.
nem tudom a 3-adik résztvevő beleszólását -kacagtunk-
- persze, így csinálják azok, akik nem tudnak taktikázni. ;)- győztes mosoly. de nem az ellenségnek, csak neki.
szótlan mosolygás
a 3. : azt hiszem ma lesz szivatás"
11-től 8 ig folyton mosolygások hada. nem akarok bele képzeni semmit. szép volt úgy ahogy volt. de kár hogy vége volt. még azt sem bánom, hogy kétszer is megvert golyólövöldözésben. :) a második győzelménél legalább elképesztettem. de a csocsós fordított fogás és az az égető közelség kárpótolta a vereséget. miért kért bocsánatot? meg kell tanítsam neki- hülye vagyok. alkalmam sem lesz több :-j -, hogy azért mert lány vagyok és neki jobban mennek a "fiús dolgok" ne kérjen bocsánatot. jól esik. de fölösleges. :)
és könnyes búcsú sem épp volt. csak még egy utolsó mosoly. és " jó stoppolást".
---------------------------------------
de a combszorongatós bácsi egyáltalán nem hiányzott. ha lett volna hely szájba rúgtam volna. aztán elgondolkoztam azon, amit a testbeszédes könyvben olvastam. és rájöttem arra, hogy nem tartott be egy fontos szabályt. először találkoztunk és ez túl erős közeledési próbálkozás volt, amivel azt érte el, hogy teljesen kiölte belőlem azt az érzést, hogy milyen kedves bácsi.
--------------------------------------
torta meg Pite7. nem is lett volna jó a maszírozós segédeszközök nélkül. :)) és a véleménykérés. fiúk! :-j de qva jó velük lenni! nagyon szeretem őket!
--------------------------------------
partizunk. balcanic. öööö. ez még nem jó. na ezzaz. ez a jó party. meg is gyűltünk rendesen! és aztán csomó ismerős arc. fúúú. nagyon megy. nagyon megy. aztán rögtön egy hideg zuhany. de furcsa mód hamar elállt a víz. de mielőtt teljesen visszahúzódott volna még rám lehellt egy csókot. és én nem mertem eltolni magamtól. fájt volna. neki.
aztán régi ismerősök. ejj drum'n'bass. és egy kísérlet ha új technikát vetek be észre veszi-e és észre vette. aztán elismerő fejbólintás. elértem a célom. :)
és egyetlenegy nagyon kedves régi ismerős. és hál'Istennek egy kicsi pici ideje rám is jutott. :) remélem majd a teából lesz valami.
de. annak legeslegjobban örülök, hogy végre ki tudtam kapcsolódni azok között az emberek között, akiket nagyon szeretek.
-----------------------------------------
csak ne néznék úgy ki mint a rák.
-----------------------------------------
a mai élmények közé tartozik többek között az is, hogy találtam valakit. egy újabb barátot, aki majdnem ugyanúgy gondolkodik mint én és olyan jó érzés elmondani neki dolgokat, mert tudom hogy sosem néz /:) így rám és mindig megért. sosem basz le amiatt, amit érzek. és ez már nagyon rég hiányzott.
-----------------------------------------
úgy érzem, hogy újra szabad vagyok élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése